מכונות תפירה חדשות מהיבואן, תיקון מכונות תפירה, מכונת תפירה יד 2


לחץ/י להגדלה
"ברגמן מכונות תפירה" מאז 1878

מכונות תפירה
תיקון מכונות תפירה
אוברלוק
גובלנים
צמר
ציוד תפירה

דף הבית
אודותינו
למה אומגה?
מאמרים
צור קשר

  

 

  

 


בגדי הנשים ממשיכים להתפתח בזכות מכונות התפירה

מכונות תפירה נמצאות בשימוש נרחב בעולם האופנה כבר מאז תחילת המאה ה-19. כמו מכונות חשמליות אחרות, גם מכונות תפירה עברו בשנים האחרונות שיפורים ושדרוגים רבים. באופן כללי אמורה מכונת תפירה לאפשר תפירה מהירה של בגדים או עורות. המכונה למעשה מחברת את הבדים זה לזה באמצעות לולאות חוט רצופות, המוכרות יותר כתפרים. תפרים אלו קובעים את איכות הבגד, את שביעות הרצון של מי שלובש אותו ואת אורך החיים שלו. תפרים אשר מתבצעים על ידי מכונת תפירה לא איכותית עשויים להיפרם במהרה ולגרום עוגמת נפש רבה.

לא רק עבור בגדי נשים

רבים טועים לחשוב כי מכונת תפירה משמשת לצורך תפירת בגדי נשים בלבד. האמת היא שלמכונות תפירה יש תכונות הרבה יותר מגוונות ומרשימות. מכונת תפירה ביתית מודרנית יכולה לייצר 1,500 תפרים ואחידים בדקה. זהו קצב אשר מכפיל פי 20 את מהירות העבודה והתפירה של חייט ידני. בנוסף, מכונת תפירה תעשייתית אשר בין היתר משמשת גם לצורך תפירת בגדי נשים, נעליים ודברי לבוש אחרים מגיעה אפילו לקצב מהיר יותר. המשמעות היא שכל גוף טקסטיל, אופנה ועיצוב המעוניין לעמוד בקצב ההתפתחויות חייב להצטייד במכונת תפירה איכותית.

דגמי מכונות התפירה

ישנם דגמים רבים של מכונות תפירה מתוכן ניתן לבחור. מכונת התפירה הנמכרת ביותר נקראת אומגה 2018 והיתרונות שלה הם שהיא מסוגלת לבצע את כל פעולות התפירה, להשחיל חוט למחט לולאות בפעולה אחת ולייצר דוגמאות רקמה. מכונות תפירה נוספות מציעות פונקציות כמו תפירה ישר ובזיג זג, קלות משקל, רקמה אוטומטית, אוברלוק, תפרים גמישים ועוד. הדגמים הקלאסיים של מכונות תפירה מיועדות לתפר ישר, רוכסנים וקיפולים. העבודות המורכבות של מכונות תפירה מאפשרות לתחום הטקסטיל והאופנה להמשיך להתקדם ולהתפתח. כל לקוח אשר רוכש כיום בגד או מתעניין בתפירה ביתית יכול להצטייד במכונה ולהשתלב בתחום.

מחטים ואביזרים נוספים

השימוש במכונת תפירה דורש מידה מסוימת של מיומנות, אך אפשר להתחיל עם תפירה פשוטות ולהמשיך אל תפירות מסובכות יותר. מבחינת ציוד, אביזרי התפירה הרצויים הם כפתורים, מחטים, חוטים, מספריים, חרוזים להשחלה, סרטים, אצבעונים, רקמות לגיהוץ ופצ'ים. בזכות האביזרים הללו ניתן לא רק לתפור בגדים חדשים, אלא גם לתקן בגדים בלויים ולהאריך את חייהם. על מנת למצות את הפוטנציאל ואת היכולת של מכונת תפירה יש לבחור מחט מתאימה. עדיף תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע, אך דעו כי המחט הסטנדרטית נקראת מחט מספר 90. עבור בדים עדינים עדיף לבחור מחט מספר 70 ולמנוע חורים בבד. בדים עבים צריכים מחט ג'ינס אשר עשויה פלדה משובחת. מי שמעוניין לתפור בגדים בעייתיים או עדינים כמו לייקרה צריך להצטייד במחט סטרץ, בעוד תפירה של עור דק תחייב שימוש במחט עור מיוחדת.

 

 

 

 

 

 
 
 

חלון חדשות


מבצע!!!
הנחה ענקית על כל מכונות התפירה שבמלאי...
מבחר גדול
לפרטים נוספים פנו לחנות
03-6297660
050-3404771

 


ברגמן - יבואני מכונות תפירה,
גובלנים, צמר ומוצרים שונים.

 

כתובת ושעות פתיחה:

בן יהודה 10, תל אביב, טל': 6297660 - 03
פקס: 6293130 - 03 נייד: 3404771 - 050
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-08:30,
18:00-16:00, ו' 13:00-08:30

מכונות תפירה מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר ישירות מהיבואן - זיכוי על מכונת תפירה ישנה בקניית מכונת תפירה חדשה

  אתרים מהלב - בניית אתרי תדמית

 
איגוד עובדי הייטק