מכונות תפירה חדשות מהיבואן, תיקון מכונות תפירה, מכונת תפירה יד 2


לחץ/י להגדלה
"ברגמן מכונות תפירה" מאז 1878

מכונות תפירה
תיקון מכונות תפירה
אוברלוק
גובלנים
צמר
ציוד תפירה

דף הבית
אודותינו
למה אומגה?
מאמרים
צור קשר

  

 

  

 


מהו הציוד לו זקוקים בלימודי עיצוב אופנה?

עיצוב אופנה הוא אחד מתחומי העיסוק המגוונים והמרתקים ביותר שקיימים. בצידו האחד של הענף – הצורך להלביש את כל אוכלוסיית העולם בביגוד פשוט ושימושי לרוב, ומהעבר השני, עולם העיצוב היוקרתי והנוצץ, שמשפיע בדרך זו או אחרת על מה שכולנו לובשים. לימודי עיצוב ואפילו המכינות לקראתם, דורשים מסטודנטים להכנס לראש של מעצב ולהתחיל להתנסות בעבודה עם בדים, חומרים ואביזרים שונים שהם חלק בלתי נפרד מעבודת המעצב. ככל שהציוד יהיה מגוון ואיכותי יותר, כך יהיה קל יותר לייצר שילובים חדשים ומקוריים ולכן סטודנטים ומעצבים צעירים אוספים בהדרגה ציוד וחומרים שילוו אותם בצעדיהם הראשונים בקריירה.

לימודי עיצוב אופנה

יש לא מעט מקומות בארץ בהם ניתן ללמוד קורסים או לימודי תעודה וגם כמובן כמה מקומות שבהם ניתן ללמוד תואר ראשון בתחום: עיצוב אופנה- שנקר, בצלאל ואוניברסיטת תל אביב. התואר הוא תואר ראשון בעיצוב ( Bachelor of Design) עם התמחות באופנה, אך אפשר ללמוד גם מסלול לימודים הכולל תעודת הוראה, תואר ראשן בעיצוב טקסטיל, תואר באומנויות עם התמחות בעיצוב תלבושות ועוד. הלימודים כוללים שורה ארוכה של מקצועות – מקורסי מבוא והעשרה ועד למקצועות פרטיים והתנסויות מעשיות. ברמת התאוריה, מוסדות הלימוד מנסי להקנות לתלמידים רקע רחב ככל האפשר באומנות, בתולדות העיצוב והכרה של האסכולות והגישות השונות, כשהמטרה היא להוציא בוגרים שיודעים לא רק לגזור ולתפור, אלא שיש להם חוש אסתטי מפותח והבנה של עולם העיצוב והביגוד בהקשר הרחב שלו. הלימודים כוללים גם קורסים המקשרים בין עולם האופנה לתחומים שכנים, שמקיימים עימו יחסי גומלין – תקשורת, סטייל, תדמיתנות, שיווק ומסחר ועוד. באופן טבעי, חלק ניכר מתוכניות הלימוד מתמקד בביצוע ובהתנסות המעשית בעבודה עם חומרים שונים ועם מטלות עיצוביות מיוחדות. פרויקט הגמר האישי של כל סטודנט, שמוגש בתום השנה האחרונה אמור להיות ביטוי לאינטגרציה של היסודות התיאורטיים, הקישורים לעולם האופנה העכשווי והניסיון המעשי גם יחד.

ציוד חשוב לסטודנט לעיצוב אופנה

בבתי הספר והמכללות לעיצוב יש חדרים וסדנאות פתוחים שבהם יכולים הסטודנטים לעבוד על הפרוייקטים והמטלות העיצוביות שמוטלות עליהם במהלך הלימודים, אבל לרוב, סטודנט לעיצוב ינסה לדאוג לכך שיהיה לו ציוד מתאים גם בבית, כדי לעבוד בערבים ובחופשות – מתי שנחה עליו הרוח היצירתית ולא רק בשעות הפתיחה של המכללה. לשם כך הם זקוקים למכונת תפירה טובה ולכמה שיותר חומרים שיאפשרו להם להיות יצירתיים מבלי להגביל את עצמם: בדים מסוגים שונים, חוטי תפירה, כפתורים, אביזרים ותוספות כמו צבעי בד, צמר, חומרי מילוי, גובלנים, דבקים ועוד. האיסוף והרכישות של ציוד עיצוב הם לא עניין זול, אולם עם זאת מאפשרים לסטודנטים את ההתנסויות הראשוניות שמתוכן יבנו את הזהות האישית שלהם כמעצבי אופנה.

 

 

 

 

 

 
 
 

חלון חדשות


מבצע!!!
הנחה ענקית על כל מכונות התפירה שבמלאי...
מבחר גדול
לפרטים נוספים פנו לחנות
03-6297660
050-3404771

 


ברגמן - יבואני מכונות תפירה,
גובלנים, צמר ומוצרים שונים.

 

כתובת ושעות פתיחה:

בן יהודה 10, תל אביב, טל': 6297660 - 03
פקס: 6293130 - 03 נייד: 3404771 - 050
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-08:30,
18:00-16:00, ו' 13:00-08:30

מכונות תפירה מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר ישירות מהיבואן - זיכוי על מכונת תפירה ישנה בקניית מכונת תפירה חדשה

  אתרים מהלב - בניית אתרי תדמית

 
איגוד עובדי הייטק | חולצות מגניבות