מכונות תפירה חדשות מהיבואן, תיקון מכונות תפירה, מכונת תפירה יד 2


לחץ/י להגדלה
"ברגמן מכונות תפירה" מאז 1878

מכונות תפירה
תיקון מכונות תפירה
אוברלוק
גובלנים
צמר
ציוד תפירה

דף הבית
אודותינו
למה אומגה?
מאמרים
צור קשר

  

 

  

 


הפקת חוטי צמר

כיצד זה התחיל

יתרונותיו הרבים של הצמר התגלו עוד בתקופת הברזל, אז נתלש הצמר מבעלי החיים בעזרת היד או באמצעות מסרקי ברונזה מיוחדים. בהמשך, בתקופת ימי הביניים, יוצר מרבית הצמר באנגליה, שייבאה אותו למדינות אירופה האחרות ורק בשלהי המאה ה – 19 החלו לייצר אותו גם בגרמניה, אוסטרליה וניו זילנד, שהפכו למעצמות צמר גדולות וחשובות מאד. אוסטרליה וניו זילנד, המייצרות צמר מכבש המרינו, מייצאות לעולם כולו מגוון של מוצרים שונים, העשויים מצמר איכותי זה, הנחשב ידוע מאד.

אופן ייצור חוטי הצמר

הצמר, כאמור, מגיע מהכבשים. ישנן חוות, המגדלות עדרי כבשים לשם ייצור חוטי צמר בעתיד. את הכבשים גוזמים בדרך כלל בתחילת האביב, לאחר שהמליטו את הטלאים שלהן. במידה ולא תתבצע הגזימה, עשוי הצמר לנשור באופן טבעי לאחר החורף. הסיבה למועד זה, היא העובדה שהטמפרטורות גבוהות יותר וגם כך הכבשים אינן זקוקות להגנה מפני הקור. תהליך גזיזת הכבשים לשם ייצור הצמר נעשה באופן מהיר על ידי גוזזים מקצועיים.

לאחר שנאסף הצמר, עובר הצמר תהליך קפדני של ניקיון בעזרת חומרים מיוחדים, על מנת להסיר את השומנים והלכלוך שהצטברו עליו. בעזרת מכשיר מיוחד, אליו מועבר הצמר מייצרים חוטי צמר דקים, שאחר כך משמשים לתעשיית הצמר הענפה ולייצור מוצרים שונים.  

על יתרונותיו של סיב הצמר

חוטי הצמר, כאמור, מיוצרים מבעלי חיים מבויתים, כמו כבשים, למשל. סיב הצמר, בעזרתו מיצרים את חוטי הצמר, בעל יכולת לתפוס, בשעה שמסתובב, סיב צמר נוסף וליצור ממנו חוט. יכולת זו מאפשרת לו לשמור על הטמפרטורה החמימה, שכן יוצרת מעין בידוד, שבו נקלע האוויר. ולכן, סיב הצמר, הנחשב כחומר מבודד, משמש לבניית אוהלים, פעמים רבות, במקומות בהם יש לשמור על הטמפרטורה בתוך האוהל ולבודד אותו מהטמפרטורה הנמוכה בחוץ, וכמובן משמש גם לבגדים מחממים. גם לאחר שהופק הצמר ונצבע בצבעים שונים, הוא שומר על תכונותיו ועל מידת גמישותו.

חוטי הצמר, שהפכו לחומר פופולארי מאד, מעניקים לתוצרת מראה ייחודי בזכות המרקם המיוחד שלהם וצבעם. גם כשמדובר בסריגה תעשייתית, למשל, קשה למצוא מוצרים זהים לחלוטין. בנוסף, מדובר בחומר, המחזיק מעמד לאורך שנים. שלא כמו בדים מסוגים אחרים שמאבדים מאיכותם ומגמישותם במהירות רבה, הצמר איננו מאבד מתכונותיו ושומר עליהן תקופה ארוכה מאד.

צמר – סמל לחום, ביתיות ויצירה

מלבד תכונותיו, הצמר מסמל עבורנו הרבה יותר מחוט בעזרתו מייצרים בגדים או מוצרים אחרים. הוא מסמל עבורנו בית, חום, הגנה וגם יצירתיות. הוא מאפשר ליצור מבחר של מוצרים, העשויים ממנו, בצבעים שונים, בעוביים שונים ולשימושים מגוונים.

 

 

 

 

 

 
 
 

חלון חדשות


מבצע!!!
הנחה ענקית על כל מכונות התפירה שבמלאי...
מבחר גדול
לפרטים נוספים פנו לחנות
03-6297660
050-3404771

 


ברגמן - יבואני מכונות תפירה,
גובלנים, צמר ומוצרים שונים.

 

כתובת ושעות פתיחה:

בן יהודה 10, תל אביב, טל': 6297660 - 03
פקס: 6293130 - 03 נייד: 3404771 - 050
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-08:30,
18:00-16:00, ו' 13:00-08:30

מכונות תפירה מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר ישירות מהיבואן - זיכוי על מכונת תפירה ישנה בקניית מכונת תפירה חדשה

  אתרים מהלב - בניית אתרי תדמית

 
איגוד עובדי הייטק