מכונות תפירה חדשות מהיבואן, תיקון מכונות תפירה, מכונת תפירה יד 2


לחץ/י להגדלה
"ברגמן מכונות תפירה" מאז 1878

מכונות תפירה
תיקון מכונות תפירה
אוברלוק
גובלנים
צמר
ציוד תפירה

דף הבית
אודותינו
למה אומגה?
מאמרים
צור קשר

  

 

  

 


מכונות תפירה לבית

מכונות תפירה לשימוש ביתי הן מכונות קלות לתפעול שמסוגלות לתת מענה טוב ומהיר לכל סוגי התפירה: תיקון, הצרה, הרחבה, מכפלות למכנסיים, הוספת אלמנטים על הבגדים ותפירת וילונות.

כאשר קונים מכונות תפירה ביתיות, יש שתי אפשרויות: יד ראשונה או יד שנייה. היתרון של יד ראשונה הוא באמינות שאתם מקבלים. למכונות מיד ראשונה יש בממוצע חמש שנות אחריות שמקיפה את כל החלקים.

יד שנייה או תוצרת סין?

היתרון של מכונות מיד שנייה הוא במחיר זול יחסית. מכונות תפירה של החברות הטובות בעולם: זינגר האמריקני, ברנינה השוויצרית או פאפ הגרמנית מחזיקות מעמד בין 25 ל- 30 שנים של עבודה. לקנות אותם מיד ראשונה זה בהחלט לא זול, אבל יד שנייה במצב טוב נחשבות למציאה כדאית.

יש היום גם הרבה מכונות תפירה מתוצרת סין. הן זולות ופשוטות להפעלה. רובן מתגאות בהפעלה דיגיטאלית עם מסך מגע והרבה פונקציות ומוצלחת במיוחד היא תוצרת מיוחדת אחת מכונות התפירה אומגה. מכונות אלה עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכהוכחה נמכרות עם אחריות של 25 שנים על חלקים בהרבה מקומות.

מה לשאול את המוכר?

כשבאים לבחור מכונות תפירה לבית, שימו לב לגלגלי השיניים של המכונה. גלגלי השיניים הם החלק שעובד הכי קשה במכונה. אם גלגלי השיניים מיוצרים מפלסטיק, חבל על הזמן, הם יישחקו וישברו במהרה. גלגלי שיניים מברזל הם האפשרות הטובה ביותר.

את גלגלי השיניים מברזל צריך לשמן פעם בתקופה. דאגו לקבל הסבר על אופן השימון ובכל כמה זמן עליכם לשמן אותם. אם יש צורך בשמן מיוחד- אל תחסכו. שימוש נכון במכונה יאריך את חייה.

כאשר אתם רוכשים מכונת תפירה, קבלו עליה הסבר מפורט מהמוכר. שיפתח בפניכם אותה וידגים איך עובדים איתה. צורת ההפעלה שונה ממכונה למכונה ועבודה לא נכונה תגרום לנזק בלתי הפיך, שיש סיכוי טוב שאף לא יתוקן על ידי האחריות בטענה של שימוש לא נכון.

תחביב מהנה

מכונות תפירה יכולות לשמש גם כתחביב לשעות הפנאי. יש היום פריחה מחודשת בתחום ואפשר למצוא בכל עיר חוגים לתפירה. עם הידע שתקבלי תוכלי ליצור לעצמך כל פריט אופנתי שיעלה ברוחך או לתפור מצעי מיטה, כריות ווילונות.

הכותב: ברגמן מכונות תפירה
 

 

 

 

 
 
 

חלון חדשות


מבצע!!!
הנחה ענקית על כל מכונות התפירה שבמלאי...
מבחר גדול
לפרטים נוספים פנו לחנות
03-6297660
050-3404771

 


ברגמן - יבואני מכונות תפירה,
גובלנים, צמר ומוצרים שונים.

 

כתובת ושעות פתיחה:

בן יהודה 10, תל אביב, טל': 6297660 - 03
פקס: 6293130 - 03 נייד: 3404771 - 050
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-08:30,
18:00-16:00, ו' 13:00-08:30

מכונות תפירה מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר ישירות מהיבואן - זיכוי על מכונת תפירה ישנה בקניית מכונת תפירה חדשה

  אתרים מהלב - בניית אתרי תדמית

 
איגוד עובדי הייטק