מכונות תפירה חדשות מהיבואן, תיקון מכונות תפירה, מכונת תפירה יד 2


לחץ/י להגדלה
"ברגמן מכונות תפירה" מאז 1878

מכונות תפירה
תיקון מכונות תפירה
אוברלוק
גובלנים
צמר
ציוד תפירה

דף הבית
אודותינו
למה אומגה?
מאמרים
צור קשר

  

 

  

 


מכונות תפירה תעשייתיות

מכונות תפירה לשימוש מסחרי צריכות לעמוד בעומס עבודה שונה מאלו של המכונות לשימוש ביתי ופרטי. המכונות המסחריות צריכות להצטיין במהירות ודייקנות בשביל לחסוך זמן ולייעל את פס הייצור במפעל.

מפעלי טקסטיל בכל העולם פועלים על פי שיטת הסרט הנע. כל תופרת מופקדת על חלק קטן מהבגד: חפתים, צווארון, שרוול או כפתורים. כך עוברת כל המשמרת שלה. אותה פעולה על עשרות (עם לא מאות) של פרטי לבוש.

יתרונות של מכונות תפירה מסחריות
אם כך, מכונות תפירה תעשייתיות עובדות ללא הפסקה במשך רוב שעות היום. הפונקציונאליות שלהן קבועה, הן אינן יודעות לעשות את כל עבודות התפירה. כל מכונה שונה במקצת בשביל להתאים במידה הטובה ביותר את השימוש המיועד לה.

סוג האחריות ורמת השירות של מכונות תפירה תעשייתיות שונה בהרבה מהמכונות הביתיות. האחריות יותר ארוכה ויותר מקיפה. במקרה של תקלה, יש שירות של טכנאי שמגיע אליכם ללא כסף לתיקון במקום. אם צריך לעשות בה תיקון מקיף, השירות כולל איסוף שלה, תיקון בחינם והחזרתה.

מכונות תפירה לתעשייה יקרות הרבה יותר מאלו הביתיות. החלקים הפנימיים עמידים יותר והמחטים חזקים יותר. אם אתם שוקלים לרכוש מכונת תפירה לבית שהיא מקצועית לתעשייה, כדאי לשקול זאת שוב.

מדוע לא לקנות מכונה תעשייתית לבית?
המכונות הללו יקרות יותר וגדולות יותר. הן לא מצטיינות בעבודה שקטה, כי זה לא מה שעמד לנגד עיניהם של המפתחים. הם התרכזו בפיתוח של מכונת תפירה מהירה ששומרת על דיוק ולא על עיצוב, גודל או שקט בזמן הפעולה.

בכדי להפעיל מכונה תעשייתית צריך יותר מידע חובבני. אם אין לכם ניסיון מעשי עם מכונות תפירה מסחריות, תמצאו אותן קשות להפעלה ולא כל כך ידידותיות למשתמש.

למי כן מתאימות מכונות תפירה תעשייתיות? קודם כל למפעלי טקסטיל. כאלו כבר לא נשארו הרבה בארץ, כי רוב התעשייה עברה לייצור בהודו וסין. שנית, המכונות התעשייתיות מתאימות לתופרים מקצועיים.

הכדאיות של מכונות תעשייתיות לעסק פרטי
מי שפותח עסק פרטי לתפירה צריך להצטייד במכונה תעשייתית. אם את העבודה התופר מבצע בקבלנות, גורם הזמן חשוב מאוד. הוא יעדיף לסיים את העבודה כמה שיותר מהר בשביל אותו הכסף. לכן הוא יזדקק למכונה מהירה שלא נופלת בדייקנותה.

הכותב: ברגמן מכונות תפירה
 

 

 

 

 
 
 

חלון חדשות


מבצע!!!
הנחה ענקית על כל מכונות התפירה שבמלאי...
מבחר גדול
לפרטים נוספים פנו לחנות
03-6297660
050-3404771

 


ברגמן - יבואני מכונות תפירה,
גובלנים, צמר ומוצרים שונים.

 

כתובת ושעות פתיחה:

בן יהודה 10, תל אביב, טל': 6297660 - 03
פקס: 6293130 - 03 נייד: 3404771 - 050
שעות פתיחה: א'-ה' 13:00-08:30,
18:00-16:00, ו' 13:00-08:30

מכונות תפירה מכל הסוגים במחירים הזולים ביותר ישירות מהיבואן - זיכוי על מכונת תפירה ישנה בקניית מכונת תפירה חדשה

  אתרים מהלב - בניית אתרי תדמית

 
איגוד עובדי הייטק